20 Ocak 2014 Pazartesi

bebek şekeri



haftasonu boş mu durdum sandınıııızzzz :) bu haftasonu bayağı aktiftim onlardan biri bu bebek şekeri olayı oldu..önceden eminönüne gidip keçeleri ve gerekli ıvırzıvırları topladım sonra oturdum masamaa..
hee evet eksikleri var henüz..anneme küçük patikler ördürdüm bu baykuşun ayaklarından sallandırıcam içine de şeker koyucam. e tabi bide isim yazılacak yani henüz bitmedi ama işte bitmiş kadarını göstereyim dedim.. nasıl mı yaptım ? eminönünden tabakası 5 liraya 3 renk (mavi,pembe,beyaz) keçe alıyoruz bi de turuncu aldım ben ince tabaka halinde ondan da burun yapıcam henüz yapmadım. hazırlıyoruz silikon tabancamızı ,makasımızı , gözler için çakma swarowski taşlarımızı ,kurdelemizi başlıyoruz yapmaya..


önce internetten bulduğumuz kalıbımızı kopyalıyoruz ,parçalıyoruz ve keçelerden kesiyoruz..
sonrası kolay zaten,birleştirmeye başlıyoruz.






dediğim gibi henüz tamamlanmadı ama tamamlanınca inşallahh ekleyeceğim..
sevgiler



0 yorum:

yazılanlar çizilenler yayınlananlar tarafıma aittir,çalmayınız çırpmayınız .alıntı hakkınızdır. Tema resimleri Ollustrator tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

© .küçük kızın annesi., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena